Deze website maakt gebruik van cookies

Deze website gebruikt cookies om uw gebruikerservaring te verbeteren. Door onze website te gebruiken, stemt u in met alle cookies in overeenstemming met ons Cookiebeleid.

Ontdek hoe bel- en vergaderunits jouw werkplek in een oase van rust kunnen veranderen

We blijven het zeggen: corona heeft de manier van werken drastisch veranderd. In corona tijd werkten we meer thuis. Veel mensen hebben maandenlang vanuit hun eigen woning moeten werken. Corona weg? Iedereen blij: want we kunnen weer massaal naar kantoor. Een enorme verandering. Van alleen thuis naar een compleet gevuld kantoor of bedrijf met 10, 30 en soms wel meer dan 50 medewerkers. Met alle prikkels cadeau. Dit was de opkomst voor afgezonderde bel- en vergaderunits.

Het nieuwe mobiel vergaderen en overleggen

Reden om te kiezen voor de bel- en vergaderunits heeft vooral te maken met de akoestiek. Op kantoor zijn er veel prikkels en afleidingen. Collega’s die zich continu verplaatsen, collega’s die de telefoon opnemen of een brainstormsessie om de hoek. Kan je daardoor jouw werkzaamheden niet goed doen?Dat is ontzettend vervelend!

Maar gelukkig is er ook een oplossing: bel- en vergaderunits. Afgezonderde ruimtes waarin teamleden zich kunnen terugtrekken, voor online meetings of een telefoongesprek. En dat zonder dat iemand daar last van heeft!

Intersnack projectinrichting mobiel vergaderen met bel- of vergaderunits

Compleet ingerichte werkplekken

De bel- en vergaderunits bestaan vaak uit een compleet ingerichte werkplek. Te verkrijgen in alle vormen en maten. Denk aan een statafel of zitplek, te gebruiken voor 2 of 4 personen. Het aanbod blijft groeien, waardoor de mogelijkheden eindeloos zijn.

De units zijn aangenaam om in te zetten en ook wordt er steeds meer nagedacht over goede ventilatie en verlichting.

Plaats jouw bel- of vergaderunit op de werkvloer

‘Zo’n groot ding op de werkvloer?’ Ja, het allerbeste is om de unit op de werkvloer te zetten en niet in de hal. Zet je hem verder weg? Of niet op de werkvloer? Dan wordt er veel minder gebruik van gemaakt. Zet je de unit tussen de werkplekken en iemand wil zich afzonderen, omdat hij een telefoon opneemt, dan is het makkelijker om gebruik te maken van de unit.

Office Design kantoor- en projectinrichting

Tegen welke akoestieke uitdagingen loop je aan?

Ieder bedrijf heeft zo zijn eigen uitdagingen. Hetzelfde geldt voor iedere werknemer. Want iedereen heeft andere werkzaamheden en persoonlijkheden en daardoor andere behoeften. Benieuwd wat jij kan verbeteren aan akoestiek op jouw kantoor?

Wij luisteren naar je verhaal en denken mee voor een passende oplossing.